Gå direkt till innehåll

Dokument -

Undersökning- tabun i sociala medier

Undersökningen utförd av United Minds på uppdrag av Folkoperan på svenskarnas tabun i sociala medier. Vad delar vi minst gärna i sociala medier?
go to media item
Licens:
Medieanvändning (Endast följare)
Innehållet får laddas ner, användas och delas av följare till ert nyhetsrum, t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.xlsx

Ämnen

Kontakter

Susanne Reuszner

Susanne Reuszner

Presskontakt Kommunikationschef 070-218 46 51

Hanna-Louise Berntsson

Presskontakt Kommunikatör 0790989980

Relaterat innehåll

Tabu att prata skulder, lön och sexliv i sociala medier

Ekonomiska svårigheter, detaljer om sitt sexliv och lön är det som anses mest tabu att prata om och det speglar sig även i det svenskarna inte vill dela på Facebook, Twitter och Instagram. Det visar en ny undersökning från Folkoperan om vad svenska folket anser vara mest tabu att prata öppet om.

Södermalms mest högljudda granne sedan 1976.

Södermalms mest högljudda granne sedan 1976.
Vi erhåller anslag från Kulturrådet, Region Stockholm och Stockholms stad.

Folkoperan

Hornsgatan 72
118 21 Stockholm
Sweden