Gå direkt till innehåll

Dokument -

Folkoperan till INGO

Folkoperan har valt ny reklambyrå med främst kvinnliga kreatörer i teamet. Byrån heter INGO och har redan börjat jobba med kampanjen för Förklädd gud. I samband med premiären 15 februari visas det första resultatet av det nya samarbetet. - Vi har jobbat ganska mycket med unga ambitiösa män. Nu vill vi jobba med ambitiösa kvinnor, säger Elenor Wolgers, Folkoperans kommunikationschef.
go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.docx
Ladda ner

Kontakter

Susanne Reuszner

Susanne Reuszner

Presskontakt Kommunikationschef 070-218 46 51

Hanna-Louise Berntsson

Presskontakt Kommunikatör 0790989980

Relaterat innehåll

Elenor Wolgers, kommunikationschef Folkoperan med reklambyrån Ingos team.

Folkoperan till INGO

Folkoperan har valt ny reklambyrå med främst kvinnliga kreatörer i teamet. Byrån heter INGO och har redan börjat jobba med kampanjen för Förklädd gud. I samband med premiären 15 februari visas det första resultatet av det nya samarbetet. - Vi har jobbat ganska mycket med unga ambitiösa män. Nu vill vi jobba med ambitiösa kvinnor, säger Elenor Wolgers, Folkoperans kommunikationschef.

Södermalms mest högljudda granne sedan 1976.

Södermalms mest högljudda granne sedan 1976.
Vi erhåller anslag från Kulturrådet, Region Stockholm och Stockholms stad.

Folkoperan

Hornsgatan 72
118 21 Stockholm
Sweden