Dokument -
Folkoperan till INGO
Folkoperan har valt ny reklambyrå med främst kvinnliga kreatörer i teamet. Byrån heter INGO och har redan börjat jobba med kampanjen för Förklädd gud. I samband med premiären 15 februari visas det första resultatet av det nya samarbetet.
- Vi har jobbat ganska mycket med unga ambitiösa män. Nu vill vi jobba med ambitiösa kvinnor, säger Elenor Wolgers, Folkoperans kommunikationschef.
go to media item
- Licens:
- Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
- Filformat:
- .docx